MĚSTO CHRASTAVA

Pravidla pro pronájem velké zasedací místnosti MěÚ Chrastava včetně ceníku

  1. Tato pravidla jsou vytvořena proto, aby byly stanoveny podmínky pro pronájem velké zasedací místnosti MěÚ.
  2. Všechny akce musí být hlášeny na sekretariát MěÚ
  3. Všechny akce podléhají přímému schválení starostovi města; v případě nepřítomnosti starosty města jeho statutárnímu zástupci
  4. Akce ve velké zasedací je možné konat pouze za přítomnosti některých z níže uvedených osob:
    starosta města Chrastava
    místostarosta města Chrastava
    tajemník MěÚ Chrastava
    informatik MěÚ Chrastava
    vedoucí odboru Kanceláře starosty MěÚ Chrastava
    2. referentka odboru Kanceláře starosty MěÚ Chrastava (osoba zajišťující jednání ZM)
  5. Pronájem je zpoplatněn částkou 300,-- Kč za 1 hodinu s výjimkou školních exkurzí a akcí pořádaných městem včetně jeho organizačních složek a příspěvkových organizací.
  6. Částka za pronájem velké zasedací místnosti MěÚ musí být uhrazena na Hospodářsko – finančním odboru nejdéle do 3 dnů ode dne ukončení akce.
  7. Částku za skutečný počet hodin pronájmu stanoví a potvrdí zástupce MěÚ Chrastava:
    1. referentka odboru Kanceláře starosty MěÚ Chrastava, v případě její nepřítomnosti 2. referentka odboru Kanceláře starosty MěÚ Chrastava nebo vedoucí odboru Kanceláře starosty MěÚ Chrastava
  8. Vzor potvrzení:

    Pronajímatel: …………………………………………………………………………

    Nájemce: …………………………………………………………………………

    Účel pronájmu (popis) ………………………………………………………………………..

    ………………………………………………………………………….

    Datum pronájmu: ……………………….Celková doba pronájmu: ………………………

    Podpis oprávněné osoby: ……………………………….Razítko: …………………………..

Tato pravidla jsou platná od 1. 7. 2007
Tato pravidla byla schválena Radou města Chrastava dne 25. 6. 2007
V Chrastavě dne:
Ing. Michael C a n o v - starosta města