Usnesení
Rady města Chrastava č. 2018/4 dne 19. února 2018
2018/04/I
RM s c h v á l i l a
zřízení věcného břemene na pozemcích par. č. 1391/1, par. č. 1392/1 a par. č.
1391/5, v k. ú. Chrastava I, ve prospěch společnosti GasNet, s. r. o., jímž
dojde k zajištění strpění umístění, zřízení a provozování stavby „REKO MS
Chrastava – náměstí 1. máje, číslo stavby: 7700100759“, vč. návrhu smlouvy o
budoucí smlouvě o zřízení věcného břemene – služebnosti čj. SBS/3/2018 (příloha
č. 1 k originálu usnesení), a pověřila starostu jejím podpisem
2018/04/II
RM s c h v á l i l a
zřízení věcného břemene na pozemcích par. č. 131/1 a par. č. 131/8, v k. ú.
Horní Chrastava, ve prospěch společnosti ČEZ Distribuce, a. s., jímž dojde k
zajištění strpění umístění, zřízení a provozování stavby „IV-12-4016076 – LB –
Chrastava – ppč.128/2, kNN, SS100“, vč. návrhu smlouvy o budoucí smlouvě o
zřízení věcného břemene – služebnosti čj. SBS/4/2018 (příloha č. 2 k originálu
usnesení), a pověřila starostu jejím podpisem
2018/04/III
RM s c h v á l i l a
1. zřízení věcného břemene – služebnosti inženýrské sítě čj. VB/2/2018
(příloha č. 3a k originálu usnesení) ve prospěch města Chrastava, na pozemku
par. č. 100/6 v k. ú. Chrastava II a par. č. 304/4 v k. ú. Dolní Chrastava, oba
ve vlastnictví manželů Pavlíny a Jaroslava Reslových, jímž dojde k zajištění
strpění umístění, zřízení a provozování stavby veřejného osvětlení v rámci akce
„VO Ještědská ulice, Dolní Chrastava“, za cenu 650,- Kč a náklady spojené se
zřízením věcného břemene, a pověřila starostu jejím podpisem
2. zřízení věcného břemene – služebnosti inženýrské sítě čj. VB/4/2018
(příloha č. 3b k originálu usnesení) ve prospěch města Chrastava, na pozemku
par. č. st. 25/1 v k. ú. Dolní Chrastava ve vlastnictví p. Romana Tichého, jímž
dojde k zajištění strpění umístění, zřízení a provozování stavby veřejného
osvětlení v rámci akce „VO Ještědská ulice, Dolní Chrastava“, za cenu 300,- Kč a
náklady spojené se zřízením věcného břemene, a pověřila starostu jejím podpisem
2018/04/IV
RM s c h v á l i l a
v návaznosti na své usnesení 2011/20/III odst. 7 ze dne 31. října 2011 zřízení
věcného břemene – služebnosti čj. VB/3/2018 (příloha č. 4 k originálu usnesení),
na pozemcích par.č. 703/1, 685/9, 1426/2 v k. ú. Chrastava I a pozemcích par. č.
224/1, 106/1 v k. ú. Chrastava II, ve prospěch společnosti SVS a. s., jímž dojde
k zajištění strpění umístění, zřízení a provozování stavby „AŠ Machnín - VDJ
Svatý Ján přívodní řád“, za cenu 52.635,- Kč vč. DPH a náklady spojené se
zřízením věcného břemene, a pověřila starostu jejím podpisem
2018/04/V
RM s c h v á l i l a
1. hodnocení a zadání akce „Chrastava – Textilanská ul. - rekonstrukce“
na základě Protokolu o posouzení a hodnocení nabídek (příloha č. 5a k originálu
usnesení), v souladu s § 6 a § 27 zákona č. 134/2016 Sb. o zadávání veřejných
zakázek a se Směrnicí Rady města Chrastava č.1/2013 o zadávání veřejných zakázek
a přidělila zakázku zhotoviteli: STRABAG a.s., Praha 5, Na Bělidle 198/214, PSČ
150 00, IČ: 60838744
2. návrh smlouvy o dílo (příloha č. 5b k originálu usnesení) se
zhotovitelem: STRABAG a.s., Praha 5, Na Bělidle 198/214, PSČ 150 00, IČ:
60838744 na realizaci akce „Chrastava – Textilanská ul. - rekonstrukce“ a
pověřila starostu jejím podpisem
2018/04/VI
RM s c h v á l i l a
1. hodnocení a zadání akce „Chrastava – rekonstrukce místních komunikací
- 2018“ na základě Protokolu o posouzení a hodnocení nabídek (příloha č. 6a k
originálu usnesení), v souladu s § 6 a § 27 zákona č. 134/2016 Sb. o zadávání
veřejných zakázek a se Směrnicí Rady města Chrastava č.1/2013 o zadávání
veřejných zakázek a přidělila zakázku zhotoviteli: STRABAG a.s., Praha 5, Na
Bělidle 198/214, PSČ 150 00, IČ: 60838744
2. návrh smlouvy o dílo (příloha č. 6b k originálu usnesení) se
zhotovitelem: STRABAG a.s., Praha 5, Na Bělidle 198/214, PSČ 150 00, IČ:
60838744 na realizaci akce „Chrastava – rekonstrukce místních komunikací - 2018“
a pověřila starostu jejím podpisem
2018/04/VII
RM s c h v á l i l a
1. hodnocení a zadání akce „Chrastava– parkovací místa“ na základě
Protokolu o posouzení a hodnocení nabídek (příloha č. 7a k originálu usnesení),
v souladu s § 6 a § 27 zákona č. 134/2016 Sb. o zadávání veřejných zakázek a se
Směrnicí Rady města Chrastava č.1/2013 o zadávání veřejných zakázek a přidělila
zakázku zhotoviteli: EUROVIA CS, a.s., Národní 138/10, 110 00 Praha 1 – Nové
Město, IČ: 45274924.
2. návrh smlouvy o dílo (příloha č. 7b k originálu usnesení) se
zhotovitelem: EUROVIA CS, a.s., Národní 138/10, 110 00 Praha 1 – Nové Město, IČ:
45274924 na realizaci akce „Chrastava– parkovací místa“ a pověřila starostu
jejím podpisem
2018/04/VIII
RM s c h v á l i l a
1. hodnocení a zadání akce „Chrastava – Hasičská zbrojnice – oprava
fasády“ na základě Protokolu o posouzení a hodnocení nabídek (příloha č. 8a k
originálu usnesení), v souladu s § 6 a § 27 zákona č. 134/2016 Sb. o zadávání
veřejných zakázek a se Směrnicí Rady města Chrastava č.1/2013 o zadávání
veřejných zakázek a přidělila zakázku zhotoviteli: S.E.L. group s.r.o., Masná
77, 470 01 Česká Lípa, IČ: 25206974
2. návrh smlouvy o dílo (příloha č. 8b k originálu usnesení) se
zhotovitelem: S.E.L. group s.r.o., Masná 77, 470 01 Česká Lípa, IČ: 25206974. na
realizaci akce „Chrastava – Hasičská zbrojnice – oprava fasády“ a pověřila
starostu jejím podpisem
2018/04/IX
RM s c h v á l i l a
1. hodnocení a zadání akce „Chrastava – Dětské hřiště Andělohorská“ na
základě Protokolu o posouzení a hodnocení nabídek (příloha č. 9a k originálu
usnesení), v souladu s § 6 a § 27 zákona č. 134/2016 Sb. o zadávání veřejných
zakázek a se Směrnicí Rady města Chrastava č.1/2013 o zadávání veřejných zakázek
a přidělila zakázku zhotoviteli: SaM silnice a mosty a. s., Máchova 1129, 470 01
Česká Lípa, IČ: 2501809
2. návrh smlouvy o dílo (příloha č. 9b k originálu usnesení) se
zhotovitelem: SaM silnice a mosty a. s., Máchova 1129, 470 01 Česká Lípa, IČ:
2501809 na realizaci akce „Chrastava – Dětské hřiště Andělohorská“ a pověřila
starostu jejím podpisem
2018/04/X
RM s c h v á l i l a
1. hodnocení a zadání akce „Technický dozor investora a koordinátor
bezpečnosti a ochrany zdraví při práci“ pro projekt: „Modernizace budovy
Základní školy Chrastava“ na základě Protokolu o posouzení a hodnocení nabídek
(příloha č. 10a k originálu usnesení), v souladu s § 6 a §27 zákona č. 134/2016
Sb. o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů, se Směrnicí Rady města
Chrastava č.1/2013 o zadávání veřejných zakázek a Metodickým pokynem pro oblast
zadávání veřejných zakázek pro programové období 2014 – 2020, verze 1.10,
vydaným Ministerstvem pro místní rozvoj a přidělila zakázku příkazci: IBR
Consulting s r.o., Sokolovská 352/215, 190 00 Praha 9, IČ: 25023446
2. návrh příkazní smlouvy (příloha č. 10b k originálu usnesení) s
příkazcem: IBR Consulting s r.o., Sokolovská 352/215, 190 00 Praha 9, IČ:
25023446 na realizace akce „Technický dozor investora a koordinátor bezpečnosti
a ochrany zdraví při práci“ pro projekt: „Modernizace budovy Základní školy
Chrastava“ a pověřila starostu jejím podpisem
2018/04/XI
RM s c h v á l i l a
na základě žádosti darovací smlouvu DR/2/2018 – finanční dar ve výši 20.000,- Kč
pro TJ Spartak Chrastava, spolek, Turpišova 292, 463 31 Chrastava, Oddíl sálové
cyklistiky, IČ: 46744657 a pověřila starostu města podpisem smlouvy
(příloha č. 11a ,11b k originálu usnesení)
2018/04/XII
RM s c h v á l i l a
na základě žádosti darovací smlouvu DR/3/2018 – finanční dar ve výši 20.000,- Kč
pro P.J.Art Production s.r.o., Osiková 161, 460 15, Liberec-Liberec XVI, IČ:
27334473 a pověřila starostu města podpisem smlouvy
(příloha č. 12a a 12b) k originálu usnesení
2018/04/XIII
RM s c h v á l i l a
1. dodatek ke smlouvě ze dne 9. 9. 2003 č. 01/2003/OŠJ o odběru obědů ze
školní jídelny pro obyvatele DPS (příloha č. 13a originálu usnesení)
2. dodatek ke smlouvě ze dne 15. 9. 2011 č. Rů/35/2011 MÚ, stravování
zaměstnanců a jejich důchodců
(příloha č. 13b, 13c k originálu usnesení)
2018/04/XIV
0) RM v z a l a n a v ě d o m í
zápis č. 2018/2 z jednání bytové a sociální komise ze dne 5. 2. 2018 (příloha č.
14 k originálu usnesení)
1) RM r o z h o d l a
o uzavření smlouvy o nájmu bytu v DPS paní Emílii Matějkové (příloha č. 14a k
originálu usnesení) a pověřila starostu města jejím podpisem
2) RM r o z h o d l a
o uzavření smlouvy o nájmu bytu v DPS panu Luďku Paříkovi (příloha č. 14b k
originálu usnesení) a pověřila starostu města jejím podpisem
3) RM r o z h o d l a
o uzavření smlouvy o nájmu bytu v DPS panu Václavu Škvorovi (příloha č. 14c k
originálu usnesení) a pověřila starostu města jejím podpisem
2018/04/XV
RM v z a l a n a v ě d o m í
rámcový program Chrastavských slavností 2018 (příloha č. 15 k originálu
usnesení)
2018/04/XVI
RM s c h v á l i l a
návrh kandidátů na Cenu Jana Ámose Komenského v r. 2018:
I.st. ZŠ Eva Havránková
II.st. ZŠ Jana Havlová
mimoškolní aktivity Ivana Vykypělová
2018/04/XVII
RM p o t v r d i l a
dle §166 odst. 3, věta třetí, zák. 561/2004 Sb., (školský zákon), ve funkci
ředitele příspěvkových organizací:
1) Bc. Mgr. Aleše Trpišovského, ředitele Základní školy Chrastava, nám. 1. máje
228, okres Liberec - příspěvková organizace, na období od 01.08.2018 do
31.07.2024
2) Mgr. Romanu Sobotkovou, ředitelku Základní a Mateřské školy Chrastava, Vítkov
69 - příspěvková organizace, na období od 01.08.2018 do 31.07.2024
3) Bc. Helenu Hochmanovou, ředitelku Mateřské školy Chrastava Revoluční 488 -
příspěvková organizace, na období od 01.08.2018 do 31.07.2024
4) Miloslavu Šírovou, ředitelku Školní jídelny Chrastava, Turpišova 343 -
příspěvková organizace, na období od 01.08.2018 do 31.07.2024
2018/04/XVIII
RM s c h v á l i l a
účast družstva JSDH Chrastava na akci „Hasičská fontána 2018“, která se bude
konat 2. června 2018 v Praze, u příležitosti stého výročí vzniku samostatného
československého státu, za podmínky zabezpečení akceschopnosti Jednotky SDH v
rámci města Chrastava (příloha č. 16 k originálu usnesení)
2018/04/XIX
RM v z a l a n a v ě do m í
omezený provoz MŠ Chrastava v době hlavních prázdnin v roce 2018 (příloha č. 17
k originálu usnesení)
Zapsala: Martina Cellerová
Ing. Michael C a n o v - starosta
Zita V á c l a v í k o v á - místostarostka