Město C H R A S T A V A
Poskytování informací podle zákona č. 106/1999 Sb., o
svobodném přístupu k informacím
Výroční zpráva za rok 2010
(dle §18 zák. č. 106/1999 Sb.)
V roce 2010 byly podány u Městského úřadu v Chrastavě celkem 4 žádosti o poskytnutí informací dle zákona č. 106/1999 Sb.
Počet podaných žádostí 4
Počet vyřízených žádostí 4
Počet podaných odvolání -
Počet odmítnutých žádostí -
Sankce za nedodržování zákona -
Počet odložených žádostí -
Žádosti byly vyřizovány takto:
Žádost přijata dne 22. 2. 2010, postoupena Odboru výstavby a územní správy (informace týkající se vydaných stavebních povolení, územních rozhodnutí) - vyřízena.
Žádost přijata dne 8. 11. 2010, postoupena Odboru Kancelář starosty (informace týkající se konání/nekonání místního referenda) – vyřízena.
Žádost přijata dne 3. 12. 2010, postoupena Společenskému klubu, webmaster (informace týkající se webové prezentace, propagace obce) – vyřízena.
Žádost přijata dne 14. 12. 2010, postoupena Odboru rozvoje, dotací a správy majetku (informace týkající se investičních plánů a stavebních projektů pro rok 2011) - vyřízena.
Poskytování informací podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, se na Městském úřadu v Chrastavě provádí na základě Pravidel pro zajištění přístupu k informacím.
Schváleno Radou města Chrastava dne 31. 1. 2011.
Vypracovala: Ivana Loučková, vedoucí odboru Kancelář starosty